Ügyintézés

service

A Kommunál-JUNK Kft. a szállítás ügyfélszolgálatán fogadja azon az ügyfeleket, akik új szerződő partnerek vagy változás bejelentést szeretnének benyújtani a hulladékszállítási szerződésükkel kapcsolatban a Vertikál Nonprofit Zrt. illetve az NHKV Zrt. felé.

Kollégánk készséggel áll az ügyfelek rendelkezésére minden héten az alábbi időpontokban:

Hétfő: 13:00-16:00

Szerda: 08:00-12:00 és 13:00-16:00

(Eltérő időpont egyeztetése: ugyfelszolgalat@kommunaljunk.hu címen)

Irodánk a bejelentéseket további adatfeldolgozás céljára minden esetben megküldi a közszolgáltató Vertikál Nonprofit Zrt.- pénzügyi osztály részére.

A nyomtatványok a dokumentumtárból letölthetőek.

Hulladékszállítási ügyintézéshez szükséges dokumentumok:

Új szolgáltatási szerződés:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
  • Személyi okmányok.

Megszüntetés bejelentése:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy bérleti szerződés felmondása.
  • Elhalálozás esetén halotti anyakönyvi kivonat vagy hagyatéki végzés másolata.
  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás.
  • Személyi okmányok.

 

Szüneteltetés: (maximum 1 évre kérhető)

  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás vagy nullás közüzemi számla.
  • Társasház esetében közös képviselő által kiállított igazolás.
  • Személyi okmányok.

Edényzetváltozás:

  • Új edény vásárlását igazoló számla.
  • Társasház esetében közös képviselő által kiállított igazolás.
  • Személyi okmányok.

Névváltozás:

  • Elhalálozás esetében halotti anyakönyvi kivonat másolata.
  • Házasságkötés esetén személyi okmányok.

Postacím változás:

  • Személyi okmányok