2021. évi hulladéknaptár letöltése: ->Piliscsaba_2021

Közszolgáltatási díjak

Kommunális hulladékszállítás napja: minden héten kedden és szerdán

2021. március 1-től csakis kizárólag a 2021-es évre vonatkozó jogosultságot igazoló matricával ellátott edények kerülnek begyűjtésre!

Szelektív hulladékszállítás 2021-es időpontjai:

január 8,15,22,29,., február 5,12,19,26., március 5,12,19,26., április 2,9,16,23., május 7,14,21,28., június 4,11,19,25., július 2,9,16,23., augusztus 6,13,20,27., szeptember 3,10,17,24., október 1,8,15,22., november 5,12,19,26., december 3,10,17,24.

Zöld hulladékszállítás 2021-es időpontjai:

január 8,22., április 2,16., május 6,20., június 24., július 29., augusztus 26., szeptember 30., október 14,28., november 11,25.

ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ HULLADÉKOK GYŰJTÉSE:
Önnek csak annyit kell tennie minden hulladék esetében, hogy az elszállítás napján reggel 6:00 óráig a műanyag hulladékot bármilyen áttetsző zsákba kilapítva a papír hulladékot kötegelve vagy áttetsző zsákban kihelyezi.

· műanyag (pl. PET palack, Tetra-Pak italoskarton, öblített tejfölös, joghurtos doboz)
· fém (alumíniumos italos doboz, alufólia, fém konzerves doboz)
· papír (pl. újságpapír, szórólap, irodai papírhulladék, tiszta)

Kérjük a zsákokat alaposan bekötni!

Társaságunk a szelektív gyűjtés alkalmával a papír, műanyag és fém hulladékokat együttesen gyűjti.

Az idegen anyagot tartalmazó zsákokat munkatársaink nem jogosultak átvenni!


A hulladékszállítási ügyintézéshez szükséges dokumentumok listája:

Új fogyasztó bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
  • Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *

Új fogyasztó bejelentése adatlap

Használóváltozás bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
  • Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *

Használóváltozás bejelentése adatlap

Edényzetváltozás bejelentése:

A módosítást minden év utolsó hónapjában lehetséges igényelni, január hónaptól november hónapig a jogosultságot igazoló matrica visszaküldése a módosítás feltétele!

Edényzetváltozás bejelentése adatlap

Megszüntetés bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy bérleti szerződés felmondása.
  • Elhalálozás esetén halotti anyakönyvi kivonat vagy hagyatéki végzés másolata.
  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás ha szükséges.

Megszüntetés bejelentése adatlap

Névváltozás bejelentése :

Csatolandó dokumentum:

  • Elhalálozás esetében halotti anyakönyvi kivonat másolata.

Névváltozás bejelentése adatlap

Postacímváltozás bejelentése:

Postacímváltozás bejelentése adatlap

Szüneteltetés bejelentése :

Csatolandó dokumentumok:

  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás vagy nullás közüzemi számla.
  • Társasház esetében közös képviselő által kiállított igazolás.

Szüneteltetés bejelentése adatlap

 

A bejelentéseket postai és elektronikus úton az alábbi címre küldheti meg:

Kommunál-JUNK Kft.- 2510 Dorog, Bécsi út 79-81.

E-mail: ugyfelszolgalat@kommunaljunk.hu

 

Egyéb tudnivalók a Kommunális hulladékok begyűjtésével kapcsolatban:

 

  • Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladéktároló edényeket az elszállítás napján reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni az ingatlan előtti közterületre oly módon, hogy a közlekedés biztonságát ne veszélyeztesse, a közterületet ne szennyezze.
  • Téli szállítás alkalmával, ha az edényben elhelyezett hulladék összetömörödött, vagy befagyott, akkor az ingatlanhasználó köteles a gyűjtőedényt üríthetővé tenni.
  • A hulladék nem tartalmazhat olyan tárgyat, amely a begyűjtést és ürítést végző célgépjárművek berendezésit megrongálhatja.
  • A nem megfelelően kihelyezett kommunális hulladék elszállítását a közszolgáltató megtagadhatja! (pl.: túlsúlyos edény (max. 25 kg), forró salak és hamu, építési-bontási törmelék, veszélyes hulladék)

 

A hulladékbegyűjtő járat elhaladása után kihelyezett edényekért nem áll módunkban gépjárművet visszafordítani illetve kiemelten kérjük, hogy a munkavégzésünk folyamatos, zavartalan és balesetmentes ellátása érdekében a szállító járművet semmilyen esetben ne közelítsék meg!

 

Az emblémázott többlethulladékos gyűjtőzsák a Kommunal-Junk Kft irodájában a 2510 Dorog, Hantken Miksa utca 8. szám alatt. ( ügyfélfogadás: hétfő: 13:00-16:00 és szerda: 08:00-12:00 és 13:00-16:00)  vagy minden hónap utolsó pénteki napján Csobánkán, a 2014 Csobánka, Béke út 4. szám alatt 08:00 és 12:00 óra között vehető át, térítés ellenében, melyet a Koordináló szerv, azaz az NHKV Zrt. számláz ki az ingatlanhasználó részére.

 


Egyéb letöltések

Helyi rendelet

Helyi rendelet módosítása

Közszolgáltatási szerződés

Közszolgáltatási szerződés helyesbítés

Közszolgáltatási szerződés 1.sz. módosítása

Közszolgáltatási szerződés 2.sz. módosítása

Közszolgáltatási szerződés 2016