2022. évi hulladéknaptár letöltése: ->Piliscsaba_2022
Kommunális hulladékszállítás napja: minden héten kedden és szerdán
2022. március 1-től csakis kizárólag a 2022-es évre vonatkozó jogosultságot igazoló matricával ellátott edények kerülnek begyűjtésre!
Szelektív hulladékszállítás 2022-es időpontjai:
január 7,14,21,28,., február 4,11,18,25., március 4,11,18,25., április 1,8,15,22., május 6,13,20,27., június 3,10,17,24., július 1,8,15,22., augusztus 5,12,19,26., szeptember 2,9,16,23., október 7,14,21,28,., november 4,11,18,25., december 2,9,16,23.
Zöld hulladékszállítás 2022-es időpontjai:
január 13,27., április 14,28., május 12,26., június 30., július 28., augusztus 25., szeptember 29., október 13,27., november 10,24.
ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ HULLADÉKOK GYŰJTÉSE:
Önnek csak annyit kell tennie minden hulladék esetében, hogy az elszállítás napján reggel 6:00 óráig a műanyag hulladékot bármilyen áttetsző zsákba kilapítva a papír hulladékot kötegelve vagy áttetsző zsákban kihelyezi.
· műanyag (pl. PET palack, Tetra-Pak italoskarton, öblített tejfölös, joghurtos doboz)
· fém (alumíniumos italos doboz, alufólia, fém konzerves doboz)
· papír (pl. újságpapír, szórólap, irodai papírhulladék, tiszta)
Kérjük a zsákokat alaposan bekötni!
Társaságunk a szelektív gyűjtés alkalmával a papír, műanyag és fém hulladékokat együttesen gyűjti.
Az idegen anyagot tartalmazó zsákokat munkatársaink nem jogosultak átvenni!
A hulladékszállítási ügyintézéshez szükséges dokumentumok listája:
Új fogyasztó bejelentése:
Csatolandó dokumentumok:
- Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
- Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *
Új fogyasztó bejelentése adatlap
Használóváltozás bejelentése:
Csatolandó dokumentumok:
- Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
- Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *
Használóváltozás bejelentése adatlap
Edényzetváltozás bejelentése:
A módosítást minden év utolsó hónapjában lehetséges igényelni, január hónaptól november hónapig a jogosultságot igazoló matrica visszaküldése a módosítás feltétele!
Edényzetváltozás bejelentése adatlap
Megszüntetés bejelentése:
Csatolandó dokumentumok:
- Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy bérleti szerződés felmondása.
- Elhalálozás esetén halotti anyakönyvi kivonat vagy hagyatéki végzés másolata.
- Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás ha szükséges.
Megszüntetés bejelentése adatlap
Névváltozás bejelentése :
Csatolandó dokumentum:
- Elhalálozás esetében halotti anyakönyvi kivonat másolata.
Névváltozás bejelentése adatlap
Postacímváltozás bejelentése:
Postacímváltozás bejelentése adatlap
Szüneteltetés bejelentése :
Csatolandó dokumentumok:
- Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás vagy nullás közüzemi számla.
- Társasház esetében közös képviselő által kiállított igazolás.
Szüneteltetés bejelentése adatlap
A bejelentéseket postai és elektronikus úton az alábbi címre küldheti meg:
Kommunál-JUNK Kft.- 2510 Dorog, Bécsi út 79-81.
E-mail: ugyfelszolgalat@kommunaljunk.hu
Egyéb tudnivalók a Kommunális hulladékok begyűjtésével kapcsolatban:
- Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladéktároló edényeket az elszállítás napján reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni az ingatlan előtti közterületre oly módon, hogy a közlekedés biztonságát ne veszélyeztesse, a közterületet ne szennyezze.
- Téli szállítás alkalmával, ha az edényben elhelyezett hulladék összetömörödött, vagy befagyott, akkor az ingatlanhasználó köteles a gyűjtőedényt üríthetővé tenni.
- A hulladék nem tartalmazhat olyan tárgyat, amely a begyűjtést és ürítést végző célgépjárművek berendezésit megrongálhatja.
- A nem megfelelően kihelyezett kommunális hulladék elszállítását a közszolgáltató megtagadhatja! (pl.: túlsúlyos edény (max. 25 kg), forró salak és hamu, építési-bontási törmelék, veszélyes hulladék)
A hulladékbegyűjtő járat elhaladása után kihelyezett edényekért nem áll módunkban gépjárművet visszafordítani illetve kiemelten kérjük, hogy a munkavégzésünk folyamatos, zavartalan és balesetmentes ellátása érdekében a szállító járművet semmilyen esetben ne közelítsék meg!
Az emblémázott többlethulladékos gyűjtőzsák a Kommunal-Junk Kft irodájában a 2510 Dorog, Hantken Miksa utca 8. szám alatt. ( ügyfélfogadás: hétfő: 13:00-16:00 és szerda: 08:00-12:00 és 13:00-16:00) vagy minden hónap utolsó pénteki napján Csobánkán, a 2014 Csobánka, Béke út 4. szám alatt 08:00 és 12:00 óra között vehető át, térítés ellenében, melyet a Koordináló szerv, azaz az NHKV Zrt. számláz ki az ingatlanhasználó részére.
Egyéb letöltések
Közszolgáltatási szerződés helyesbítés
Közszolgáltatási szerződés 1.sz. módosítása
Közszolgáltatási szerződés 2.sz. módosítása
Közszolgáltatási szerződés 2016