2022. évi hulladéknaptár ->Pilisszentiván_2022

Pilisszentiván, Közszolgáltatási szerződés

Kommunális hulladékszállítás napja: minden héten szerdán

2022. március 1-től csakis kizárólag a 2022-es évre vonatkozó jogosultságot igazoló matricával ellátott edények kerülnek begyűjtésre!

Szelektív hulladékszállítás 2022-es időpontjai:

január 20., február 17., március 17., április 21., május 19., június 16., július 21., augusztus 18., szeptember 15., október 20., november 17., december 15.

Zöld hulladékszállítás 2022-es időpontjai:

január 14,28., április 12., május 10., június 14., július 12., augusztus 9., szeptember 13., október 11., november 8.

Házhoz menő üveghulladék szállítás 2022-es időpontjai:

január 5., február 2., március 2., április 6., május 4., június 1., július 6., augusztus 3., szeptember 7., október 5., november 2., december 7.

Közszolgáltatási díjak

 

ÚJRAHASZNOSÍTHATÓ HULLADÉKOK GYŰJTÉSE:
Önnek csak annyit kell tennie minden hulladék esetében, hogy az elszállítás napján reggel 6:00
óráig a műanyag hulladékot bármilyen áttetsző zsákba kilapítva a papír hulladékot kötegelve
vagy áttetsző zsákban ,az üveget kimosva kihelyezi.

· műanyag (pl. PET palack, Tetra-Pak italoskarton, öblített tejfölös, joghurtos doboz)
· fém (alumíniumos italos doboz, alufólia, fém konzerves doboz)
· papír (pl. újságpapír, szórólap, irodai papírhulladék, tiszta)
· üveg : csomagolási üveghulladék (pl: befőttes,- bébiételes,- sörös,- borosüveg)

Társaságunk a szelektív gyűjtés alkalmával a papír,
műanyag és fém hulladékokat együttesen gyűjti.

Kérjük a zsákokat alaposan bekötni!

AZ IDEGEN ANYAGOT TARTALMAZÓ ZSÁKOKAT MUNKATÁRSAIK NEM JOGOSULTAK ÁTVENNI!

 


A hulladékszállítási ügyintézéshez szükséges dokumentumok listája:

Új fogyasztó bejelentése

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
  • Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *

Új fogyasztó bejelentése adatlap

Közület esetében: Új fogyasztó bejelentése adatlap

  • Cégkivonat és Aláírási címpéldány másolata
  • Vállalkozás megkezdéséről szóló dokumentum

 

Használóváltozás bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy tulajdoni lap vagy bérleti szerződés másolata.
  • Amennyiben szükséges, önkormányzati igazolás csatolása *

Használóváltozás bejelentése adatlap

Edényzetváltozás bejelentése:

A módosítást minden év utolsó hónapjában lehetséges igényelni, január hónaptól november hónapig a jogosultságot igazoló matrica visszaküldése a módosítás feltétele!

Edényzetváltozás bejelentése adatlap

Megszüntetés bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Ingatlanra vonatkozó adásvételi szerződés vagy bérleti szerződés felmondása.
  • Elhalálozás esetén halotti anyakönyvi kivonat vagy hagyatéki végzés másolata.
  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás ha szükséges.

Megszüntetés bejelentése adatlap

Névváltozás bejelentése adatlap

Csatolandó dokumentum:

  • Elhalálozás esetében halotti anyakönyvi kivonat másolata.

Névváltozás bejelentése adatlap

Postacímváltozás bejelentése:

Postacímváltozás bejelentése adatlap

Szüneteltetés bejelentése:

Csatolandó dokumentumok:

  • Helyi önkormányzat által kiállított lakatlansági igazolás vagy nullás közüzemi számla.
  • Társasház esetében közös képviselő által kiállított igazolás.

Szüneteltetés bejelentése 

 

A bejelentéseket postai és elektronikus úton az alábbi címre küldheti meg:

Kommunál-JUNK Kft.- 2510 Dorog, Bécsi út 79-81.

E-mail: ugyfelszolgalat@kommunaljunk.hu

 

Egyéb tudnivalók a Kommunális hulladékok begyűjtésével kapcsolatban:

 

  • Kérjük a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladéktároló edényeket az elszállítás napján reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni az ingatlan előtti közterületre oly módon, hogy a közlekedés biztonságát ne veszélyeztesse, a közterületet ne szennyezze.
  • Téli szállítás alkalmával, ha az edényben elhelyezett hulladék összetömörödött, vagy befagyott, akkor az ingatlanhasználó köteles a gyűjtőedényt üríthetővé tenni.
  • A hulladék nem tartalmazhat olyan tárgyat, amely a begyűjtést és ürítést végző célgépjárművek berendezésit megrongálhatja.
  • A nem megfelelően kihelyezett kommunális hulladék elszállítását a közszolgáltató megtagadhatja! (pl.: túlsúlyos edény (max. 25 kg), forró salak és hamu, építési-bontási törmelék, veszélyes hulladék)

 

A hulladékbegyűjtő járat elhaladása után kihelyezett edényekért nem áll módunkban gépjárművet visszafordítani illetve kiemelten kérjük, hogy a munkavégzésünk folyamatos, zavartalan és balesetmentes ellátása érdekében a szállító járművet semmilyen esetben ne közelítsék meg!

Az emblémázott többlethulladékos gyűjtőzsák a Kommunal-Junk Kft irodájában a 2510 Dorog, Hantken Miksa utca 8. szám alatt. ( ügyfélfogadás: hétfő: 13:00-16:00 és szerda: 08:00-12:00 és 13:00-16:00) vehető át, térítés ellenében, melyet a Koordináló szerv, azaz az NHKV Zrt. számláz ki az ingatlanhasználó részére.